مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه ; اتحاد داشته باش !

یووه ; اتحاد داشته باش !

الساندرو دل پیرو اسطوره فراموش نشدنی یوونتوس در فاصله چند روز مانده به بازی حساس برگشت بین یوونتوس و رئال ، به بازیکنان یوونتوس که بسیاری هم تیمی های سابقش بوده اند توصیه های جالبی می کند . برترین گلزن تاریخ یووه در مورد پیوستنش به یوونتوس و دیدار برگشت در مادرید گفت :

" زمای که سن کمی داشتممی توانستم به تیم تورینو بروم و با این تیم قرارداد امضا کنم، اما مادرم به من این اجازه را نداد زیرا او میگفت برای دور شدن از خانه هنوز کوچک هستم. یک سال گذشت و من به پادووا رفتم و پس از آن داستان فوتبال من شروع شد "

" از همان دورانی که در دبستان بودم این را می دانستم که می خواهم روزی یک فوتبالیست حرفه ای شوم. وقتی که در مدرسه به من کاغذی را دادند و و خواستند که شغل آینده ام را در آن بنویسم من نمی توانستم بنویسم که می خواهم فوتبالیست شوم ! درست نمی گویم ؟ زیرا فکر می کردم فوتبالیست بودن شغل نیست "

" در نتیجه جای خالی را با چند نام پُر کردم . متخصص برق مانند پدرم ، سر آشپز زیرا غدا خوردن را دوست داشتم و البته راننده کامیون . زیرا من در شهر کوچکی زندگی می کردم و راننده بودن یعنی سفر کردن ، چیزی که من دوست داشتم آن را "


" در حقیقت من بیشتر از آنچیزی که در کودکی فکر می کردم توانستم سفر کنم و به جاهای فوق العاده ای رفتم و با مردمان خوبی آشنا شدم "

بازی یوونتوس و رئال مادرید ؟

" شما هرگز نمی توانید حدس بزنید که کدام تیم تعیین کننده خواهد بود و بنابراین این دیدار بسیار جداب خواهد بود. من امیدوارم که انجام یک بازی گروهی کلید موفق شدن یوونتوس برابر رئال باشد "

" مطمئنا بازی دشواری برای هر دو تیم خواهد بود، اما یووه در خانه پیروز شده و حالا می تواند با خیال راحت تر به صعود فکر کند . بازیکنان یووه باید متحد و با برنامه باشند "

" در کل فکر می کنم اگر یوونتوس در برابر رئال بازی تیمی و یک پارچه ای انجام ندهد غیر ممکن است که بتواند مقابل این تیم پر مهره صعود کند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: